Studierichtingen
Doorstromingsfinaliteit
1 |
|||
2 |
|||
3 |
|||
4 |
|||
5 |
|
||
6 |
Technologische wetenschappen & engineering
Elektromechanica |
Informatica- & communicatie-
Elektriciteit-elektronica |
|
7 |
|
||
|
Dubbele finaliteit
1 |
|||
2 |
|||
3 |
|||
4 |
|||
5 |
|||
6 |
Elektromechanische
Mechanische tot |
Elektro-
Elektrische |
Hout-
Hout- |
7 |
Arbeidsmarktfinaliteit
1 |
STEM-technieken (1OK) |
|||||
2 |
STEM-technieken (2OK) |
|||||
3 |
||||||
4 |
||||||
5 |
||||||
6 |
Vanaf tot |
Vanaf tot |
Vanaf tot |
Binnenschrijnwerk en interieur Vanaf
tot |
||
7 |
||||||
|
|
Installateur gebouwen-automati-sering
Vanaf |
|
Operator
|
* Bij duaal leren leert een lerende afwisselend in een onderneming én op school. Het is een volwaardige leerweg binnen het secundair onderwijs.