Infomoment, open dag en rondleidingen

Infomoment

Het infomoment op dinsdag 26 maart 2024 is voorbij!

Bedankt aan alle ouders en doorverwijzers die aanwezig waren. Tijdens deze avond hebben we onze werking toegelicht, een rondleiding gegeven en vragen beantwoord.

Kon je er niet bij zijn maar wil je meer weten? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

Rondleiding op afspraak

Maak je graag een afspraak om op ander moment langs te komen? Neem dan vooraf contact op om een geschikt moment te vinden:

Open Dag

Ontdek onze school op onze Open Dag op zaterdag 4 mei!

Benieuwd naar wat onze school te bieden heeft? Kom dan langs en leer ons kennen. Het is de perfecte gelegenheid om een kijkje te nemen achter de schermen en te zien wat onze school zo speciaal maakt.

Je kunt deelnemen aan rondleidingen, praten met leerkrachten en deelnemen aan leuke activiteiten. Het belooft een informatieve en gezellige dag te worden, waar je meer te weten kunt komen over onze school.

We kijken ernaar uit je te verwelkomen op onze Open Dag en je te laten zien wat onze school uniek maakt!

Op zoek naar een nieuwe werkuitdaging?

Word lid van ons geweldige team! We zijn op zoek naar nieuwe collega's om ons team voor het volgende schooljaar compleet te maken. Ben je geïnteresseerd in een nieuwe professionele stap? Kom dan zeker langs op onze Open Dag!

Onze aanvangsbegeleiders staan klaar om je een warm welkom te geven, je alles te vertellen over werken bij ons en je een rondleiding te geven door onze inspirerende schoolomgeving. Het wordt een kans om ons te leren kennen en te ontdekken of wij de perfecte match zijn voor jouw professionele groei.

Mis deze kans niet om de eerste stap te zetten naar een boeiende nieuwe carrière! We kijken ernaar uit je te ontmoeten op onze Open Dag.

Kiempunt campus Buggenhout