Aanmelden en inschrijven

• Type 9: 12 plaatsen

Inschrijvingen

1.   Digitaal aanmelden

• voor voorrangsgroepen (kinderen van personeel of met een broer/zus op school): maandag 4 maart (vanaf 9 uur) tot en met zondag 17 maart (tot 16 uur).
  • voor alle groepen: maandag 18 maart (vanaf 9 uur) tot en met zondag 14 april (tot 16 uur).

LET OP: toekennen van de plaatsen zal gebeuren volgens tijdstip van aanmelden.

>> Aanmelden voor type basisaanbod

>> Aanmelden voor type 9

3.   Uiterlijk in de week van 15 april: verwerking van de aanmeldingen en contact met de aangemelde ouders.

4.   Vanaf 18 april: bekendmaking vrije plaatsen + start inschrijvingen vrije plaatsen.

Infomoment en rondleiding

Voorwaarden

Je kind moet een inschrijvingsverslag krijgen van het CLB dat de toelating bevestigt tot het buitengewoon onderwijs type basisaanbod of type 9.

Neem contact op met het CLB van de school waar je kind nu is ingeschreven om te kijken of een overstap naar het buitengewoon onderwijs is aangewezen.

Wat breng je mee?

Voor het tweede deel van de inschrijving (ter plaatse):

• Kids-ID of ISI-+ kaart van het ziekenfonds
  • Attest gezinssamenstelling (af te halen in het gemeentehuis of online op te vragen)
  • Relevante schoolse info van voorgaande jaren
  • (voorlopig) inschrijvingsverslag van het CLB

Schooljaar 2023-2024

Alle beschikbare plaatsen, voor zowel type basisaanbod als type 9, zijn ingenomen dit schooljaar. Wil je je kind aanmelden voor de wachtlijst van schooljaar 2023-2024? Stuur een mail naar de ortho, zij neemt persoonlijk contact met jou op en maakt alle verdere afspraken.

Stel een vraag

Kiempunt campus Buggenhout