Een nieuw, succesvol pad in 2024?

Richtpunt campus Gent Henleykaai, tijd voor een nieuwe opleiding? Meisje houdt een wereldbol boven haar hoofd. Tekstballonnen in een verticale rij zoals een chatgesprek: "Hey! Ook andere schoolplannen in 2024?" "Ik ga naar Richtpunt campus Gent Henleykaai! Ze bieden heel wat richtingen aan die me interesseren." "Vertel!" "Allemaal praktijkgerichte opleidingen. Zo kan je later makkelijk terecht in de bedrijfswereld, de logistiek, de toeristische of commerciële sector en veel meer." "Wow, allemaal bagage voor een uitdagende job, later. Ik ga mee!" "Deal, je kan hier al een kijkje nemen voor je toekomst." QR-code.

Onze school Richtpunt campus Gent Henleykaai heeft een ruim aanbod aan studierichtingen  met oog voor jouw toekomst: dé korte weg naar de bedrijfswereld, misschien in de logistiek of een uitdagende job in de succesvolle of toeristische wereld!

Kom langs op één van onze infomomenten voor een verkennend gesprek of om je in te schrijven.

Kom je liever langs op een ander moment? Bel ons vooraf op het nummer: 09 267 12 10 .