Michael

Mike landde 5 jaar geleden vanuit Bulgarije in ons land. Economie was steeds zijn passie. Daarom volgt hij nu bij ons de richting organisatie en logistiek.

Op zoek naar de juiste richting...

“Ik ben Michael – Mike – Seykov, 18 jaar oud. Vijf jaar geleden landde ik vanuit Sofia in Bulgarije in Brussel. In een nieuwe wereld, een nieuw land, nieuwe vrienden. Een nieuwe thuis met nieuwe kansen en hoop op een beter leven. Ik sprak Bulgaars, Engels en Russisch. Ik volgde eerst OKAN in een Gentse school, en startte na enkele maanden in het secundair.

Na twee jaar aso passeerde ik aan de Blaarmeersen een affiche van Richtpunt Campus Gent Henleykaai. Zo vond ik de school en de richting die mij interesseerde: Organisatie en Logistiek. Economie was altijd al mijn passie, en veel van mijn vrienden zaten hier ook al op school. Dus mijn beslissing was vlug genomen. Ik volgde het 3de jaar Organisatie en Logistiek, daarna het 4de jaar Organisatie en Logistiek, en zit nu in het 5de jaar Onthaal, Organisatie en Sales.”

... in een school die ondersteunt

“Ik heb op Richtpunt campus Gent Henleykaai veel vrienden en leerkrachten ontmoet waar ik kan op rekenen. Ik krijg de kans mijzelf te bewijzen, en krijg hulp indien nodig. Als er probleempjes zouden opduiken, dan staat de graadcoördinator klaar om die mee te helpen oplossen.

Mocht ik ooit iemand een school aanraden, dan zou ik meteen Richtpunt Campus Gent Henleykaai suggereren. Ik stap er elke dag vol energie en enthousiasme binnen, om nieuwe dingen te leren. Ik voel me trots op mijn vooruitgang en kijk ernaar uit om mijn kennis uit te breiden. Mijn leven op school is een stimulerende reis, vol groei, vriendschap en succes.”