Open dag

We verwelkomen je graag op onze open dag op zaterdag 20 april 2024. Tussen 11.00 uur en 17.00 uur zetten we onze deuren open voor iedereen!

We tonen graag onze school in actie en laten je kennis maken met onze opleidingen en afdelingen. Je kan een kijkje nemen in verschillende ateliers en locaties met heel wat doe-activiteiten zoals onze F35-simulator en 3D-ervaring.

Voor onze eindjaren gaat ook de afstudeermarkt door, waar de leerlingen kennis kunnen maken met heel wat vervolgopleidingen.

Ben je zeker van je keuze, dan kan je je op onze open dag ook inschrijven!

• Kandidaat leerlingen voor het eerste jaar worden voorlopig ingeschreven
  • Leerlingen die willen starten in het 2de tot het 7de jaar kunnen definitief inschrijven

Honger?

Op de open dag kan je ook een hapje eten of iets drinken. Voor ieder wat wils! Vooraf reserveren is niet nodig.

• Tussen 11.00 uur en 16.00 uur zijn er verschillende eetstandjes met hamburgers, pasta, frietjes en frikandellen.
  • In ons schoolrestaurant kan je tussen 11.00 uur en 14.00 uur genieten van frietjes met stoofvlees of een vegetarische schotel. Voor de kleinsten worden er balletjes in tomatensaus voorzien.
  • In de polyvalente zaal is de cafetaria open van 11.00 uur tot 18.00 uur.

Parkeren

Je kan je auto parkeren in de ruime buurt van de campus.

Richtpunt campus Eeklo - dagonderwijs