Tweede commissie - Via Microsoft Teams

Datum

21-04-2021 18:00

Locatie

Documenten

Agendapunten

  1. Goedkeuring van het verslag van de vergadering van 17 maart 2021
  2. Interne organisatie – Klachtencoördinatie
    Reglement van 19 juni 2019 m.b.t. de behandeling van meldingen en klachten over de dagelijkse werking van de Provincie en de behandeling van suggesties met het oog op de verbetering van die werking:
    - Wijziging van artikel 16
    - Vaststelling van de gecoördineerde versie
    - Inwerkingtreding m.i.v. 01 januari 2022
  3. Interne Organisatie - Welzijn, Milieu en Duurzaamheid
    Jaaractieplan 2020
    Kennisneming van de evaluatie
  4. Logistiek - algemeen
    Raamovereenkomst voor de levering van sanitair papier en handzeep, schoonmaakproducten en disposables grootkeuken voor de periode 2021 – 2025:
    - Goedkeuring van bestek en raming, opdracht te gunnen bij wijze van openbare procedure
    - Goedkeuring van het optreden van de Provincie als aankoopcentrale voor aanbestedende overheden en entiteiten
  5. Varia