Derde commissie

Datum

28-08-2014 18:00

Locatie

Banketzaal

Documenten

Agendapunten

  1. Verslag vorige vergadering
    Goedkeuring van het verslag van 19 juni 2014
  2. Provinciale sites en domeinen – logistiek
    Levering van diesel, benzine en gasolie gedurende de periode 2015 – 2018
    Goedkeuring van bestek en raming, opdracht te gunnen bij wijze van open aanbesteding met Europese bekendmaking
  3. Interbestuurlijk beleid - TMVW
    Toetreding tot de Tussengemeentelijke Maatschappij der Vlaanderen voor Watervoorziening (TMVW) en aansluiting bij het raamcontract Telecom (opdrachtencentrale):
    • Goedkeuring van de toetreding
    • Aanduiding van 1 vertegenwoordiger in de Algemene Vergadering
    • Voordracht van 2 effectieve leden van het Directiecomité voor de Aanvullende diensten
    • Machtiging van de Deputatie toe te treden tot het opengestelde raamcontract Telecom
  4. Intergemeentelijke samenwerking Veneco - vertegenwoordiging
    Voordracht van een vertegenwoordiger in de Raad van Bestuur in vervanging van Joris Vandenbroucke
  5. ICT - hardware
    Raamcontract
    Machting van de deputatie te putten uit het raamcontract Leveren van pcs, printers en ander informaticamateriaal voor het provinciebestuur Vlaams-Brabant
  6. ICT – website
    Redesign corporate website
    Opdracht planningfase en initiële opzet gebruikmakend van Adobe Experience Manager
    Goedkeuring van bestek en raming, opdracht te gunnen bij wijze van vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
  7. Personeel - Reglementering arbeidsongeschiktheid
    Reglementering arbeidsongeschiktheid
    Vaststelling van het reglement m.b.t. de arbeidsongeschiktheid wegens ziekte, privéongeval en arbeidsongeval, inwerkingtreding op 01 januari 2015 en opheffing van het reglement van 13 november 2003 met hetzelfde onderwerp
  8. Personeel
    Personeelsbehoefte – Formatie
    Toevoeging van 4 functies uit het meerjarenplan aan de formaties van de directie Leefmilieu en het departement Interne Organisatie
  9. Pensioenfonds van de Provincie Oost-Vlaanderen OFP
    Goedkeuring van het jaarverslag 2013 (activiteitenverslag en jaarrekening)
  10. Provincieraad - vertegenwoordiging
    Pensioenfonds van de Provincie Oost-Vlaanderen OFP
    Voordracht van een vertegenwoordiger in het adviescomité van de algemene vergadering in vervanging van Joris Vandenbroucke
  11. Patrimonium - groenonderhoud
    Groenonderhoud sites kalenderjaar 2015 – uitbreiding contract, vaststellen voorwaarden
    Goedkeuring van de voorwaarden voor de uitbreiding van de opdrachten en van bestek en raming, opdracht te gunnen bij wijze van open aanbesteding voorbehouden voor sociale werkplaatsen of inschakelingsondernemingen in Oost-Vlaanderen
  12. Provinciegriffier
    Vervanging bij gewettigde afwezigheid, door de Provinciegriffier aangewezen waarnemers
    Erkenning als waarnemer van:
    • Hedwig De Pauw, wnd. adviseur-generaal, hoofd van het Departement Interne Organisatie
    • Martine Haegens, adviseur, hoofd van de dienst Griffie
  13. Varia