Studierichtingen
Doorstroomfinaliteit
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
Mechatronica
tot 2023-2024 |
Dubbele finaliteit
1 |
||||
2 |
||||
3 |
||||
4 |
||||
5 |
||||
6 |
Auto-
Auto- |
Mechanische
Mechanische vormgevings- |
Elektro-
Elektrische |
Crossmedia
|
Arbeidsmarktfinaliteit
1 |
STEM-technieken (1OK) |
||
2 |
STEM-technieken (2OK) |
||
3 |
|||
4 |
|||
5 |
Binnenschrijnwerk en interieur |
||
6 |
|
Binnenschrijnwerk
Houtbewerking |
|
7
|
Vanaf 2024-2025 |
Vanaf 2024-2025 |
Vanaf 2024-2025 |
specialisatiejaar gericht op het hoger onderwijs Vanaf 2024-2025 |
* Bij duaal leren leert een lerende afwisselend in een onderneming én op school. Het is een volwaardige leerweg binnen het secundair onderwijs.