Servicedesk

Wil je de efficiëntie en effectiviteit van jouw ICT dienst verhogen? Een gedeelde servicedesk met ticketingsysteem biedt mogelijk een oplossing. Tegen een voordelig tarief stap je in een krachtige topdeskomgeving, die al ingericht is volgens de ervaringen van collega-ICT’ers. Duidelijke formulieren zorgen ervoor dat je altijd de nodige informatie krijgt en standaardoplossingen herleiden vaak voorkomende problemen tot enkele muisklikken. Zo blijft er meer tijd over voor IT-beheer en IT-beleid. eGov zet daarnaast ook in op de uitwisseling van kennis met andere lokale besturen.

Werkwijze

Na goedkeuring door het gemeentebestuur plannen we een kick-offdag. Met de nodige voorbereidende stappen ben je vanaf dag één operationeel. Op aanvraag zijn er opties mogelijk zoals een eigen huisstijl en aanmaak of import van je eigen middelenbeheer (CMDB).

Interesse?

Bel  +32 9 267 75 87 of mail naar eGov@oost-vlaanderen.be voor het aanbod, een persoonlijke demo, de samenwerkingsovereenkomst en andere informatie.

Stel een vraag